پرش افکار من

Thursday, October 19, 2006

کلاه


من ادم خوش شانسی هستم که مطبم در همسایگی مطب دکتر" میم" است. دکتر میم یک متخصص داخلی 55ساله است که اعتقاد داره همه چیز خوب پیش میره در ضمن پدرانه به تصحیح منفی بافی من نیز اهتمام می ورزه ! دکتر میم معتقده درمان منفی نگری خیلی هم سخت نیست ! دکتر میم سرنگ خودش رو از خوش بینی پر می کنه چنان از مسیر گوشم مغزم رو نشانه می گیره که از گوش دیگه ام هر چه افکار بده بیرون میریزه! دکتر میم با تجربه است ! حتی با وسواسی که اون از لباس هاش مراقبت می کنه هم میشه انتظار داشت که یه بوتیک پیراهن بیشتر از من پاره کرده باشه.
دکتر میم همه چیز رو بر وفق مراد می بینه چون تمامی غنچه های باغچه جلوی بلوک اپارتمانش در اکباتان تبدیل به گل شده اند! دکتر میم از اینکه قیمت مسکن توشمال تهرون روز به روز نزول می کنه خوشحاله ولی با اینحال اعتقادی به نقل مکان به اونجا نداره چون معتقده که قیمت اپارتمان های اکباتان روز به روز در حال ترقیه! دکتر میم 13فروردین سال 1375 که به خاطر تمیزی هوا تونسته بود بنای میدون ازادی رو از تو اپارتمانش ببینه رو هیچ وقت فراموش نمی کنه.
دکتر میم عاشق سرعت تو رانندگیه! اون از اینکه تابلوهای روز شمار افتتاح پروژه های بزرگراهی منتهی به اکباتان شمارش معکوس رو اغاز کردند بغض غرور ملی رو تو گلوش احساس می کنه ! ولی از اشکال فنی که باعث میشه این اعداد هیچوقت به زیر 10 نرسند کمی دلخوره
دکتر میم افتاب ملایم اکباتان رو دوست داره . اون با اینکه سر کاملا بی مویی داره ولی اعتقادی به "کلاه گذاشتن سر خودش" نداره