پرش افکار من

Saturday, December 30, 2006

جورچین



ببین عمو جون کار من یکی واقعا بی نقصه ! قالبگیری هایی که من انجام میدم دندون مصنوعی روش ساخته میشه که هر پیرزنی رو چنان می کنه که عمو امید با اون همه سخت گیری یه دل نه صد دل عاشقش میشه! داداش من یقین بدون که این یک رو نمی تونی گردن من بندازی! اگه اون روز اون سه تا پیرزن وقتاشونو جابجا نمی اومدند مطمئنا نه اونا از این دندون های گشاد یا تنگ دچار شوک می شدند نه منو برای حل این مسئله چند ساعت سر کار میذاشتند!ا
الحق والانصاف دکتر"میم"با اون قدش تک خال پزشکان ساختمون ماست.همصحبتی با اون تنها از بابت گردنی که باید به سمت بالا برای دیدن چهره اش کج بمونه ادم رو خسته میکنه ولاغیر! امسال تکمیل کننده این تیپ خوش اورکت زیبایی بود که از حراج هاکوپیان خریداری کرده بود!مطمئنا من یکی هیچ مشکلی ازبابت پرداخت این هزینه ها ندارم ولی این تاقچه بالای هاکوپیان درفصل حراج کمی اعصابم رو ریخت به هم :" فقط این تک سایز مونده!" به تن دکتر میم که زیبا بود حتما به تن من هم ایضا.خب مطمئنا تنها کسی هم که بعد از هر خرید مستقیم تو ذوقم میزنه بانوست که معتقده با این سایز اورکت شبیه "اخوند های خلع لباس شده" شده ام.ا
خداوکیلی من یکی که تو جفت کردن این همه چیزهای خوب اطرافم موندم! همین
امید رو میبینی به تنهایی ادم خوبیه ولی کنار من تونقش دوست حالم رو به هم میزنه. راستش وقتی دوستی اون رو با کیمیادوش دیدم گفتم سیرپرست این جوون همونیه که می تونه در سختی ها تکیه گاه و سنگ صبورت باشه و خوشی ها روباهاش پنجاه پنجاه قسمت کنی . چه می دونستم که من "لورل" کنار اون "هاردی" فقط واسه گرفتن حال همدیگه خوبیم!!ا