پرش افکار من

Thursday, August 13, 2009

اخبار به سبک تلویزیون





توجه شما را به مشروح اخبار از سراسر جهان جلب می نمایم:

یک پیرزن نود ساله ی آمریکایی گوش نوه اش را گاز گرفت. این پیرزن در حالی که اوباما را نفرین می کرد گفت بحران اقتصادی نابودمان کرده، الهی خدا نابودت کنه مرد! نوه ی نامبرده که گوش اش را گرفته بود در حالی که به دولت آمریکا فحش ناموس می داد گفت که از بی بی خود شکایتی ندارد.

خبر بعدی اینکه یک نظامی بازنشسته ی آمریکایی گفت آمریکا در افغانستان خیلی اشتباه کرده. وی که در جنگ های استقلال آمریکا شرکت داشته اضافه کرد: واقعا اشتباه های آمریکا از اشتباه های آفریقا بیشتر است و اشتباه های آفریقا از مال اروپا بیشتر است، حالا آقایون دس، خانوما رقص! این نظامی کهنه کار در حالی که کهولت سن اش را ناشی از سیاست های غلط اقتصادی اوباما می دانست دندان مصنوعی اش را به سمت عکس آبراهام لینکلن پرت کرد.

اما جالب است که بدانید شب گذشته یک شیر آمریکایی یک آهوی ماده را درید. آهوی ماده پس از دریده شدن در جمع اعضای کنگره ی آمریکا اظهار داشت دولتی که نمی تواند یک شیر را اهلی کند بیاید من یادش بدهم. وی در پاسخ به این پرسش که پس شما هم بعله گفت هرچه باشد من تا همین چند هفته پیش آدمخوار بودم و با دیدن شبکه خبر یک دفعه متحول شدم.

طوفان مهیبی ایالات آریزونا و کالیفرنیا را با خاک یکسان کرد و به گفته ی شاهدان عینی عکس های هوایی نشان می دهد تمامی تاسیسات زیربنایی این دو ایالت از بین رفته است. یک شهروند آمریکایی که طوفان فوق او را به واحد مرکزی خبر پرت کرده بود به خبرنگار ما گفت: کشورهای خاورمیانه باید به کنوانسیون های بین المللی پایبند باشند بنده سالهاست به دلیل شرایط جوی بد کشورم از این کشورها تقاضای پناهندگی کرده ام اما به نامه ام کسی جواب نداده است. گزارش ها حاکیست در جریان طوفان فوق یک پیرمرد صد و دو ساله کشته شد و سه نفر مجروح شدند که حال یکی از آنها از قبل هم بهتر شده.

یک استاد دانشگاه ام آی تی که پس از چهل و پنج سال خدمت صادقانه به زور بازنشسته شده در جمع اعضای یک خانه ی سالمندان فاش کرد در آمریکا آزادی وجود ندارد وی گفت من از همین جا به اون اوبامای جاکش و اعضای پفیوز کنگره و شخص مادرقحبه ی کلینتون می گویم که در آمریکا آزادی وجود ندارد. مادرتونو!

و خبر آخر اینکه بزرگترین نویسنده ی معاصر آمریکا شین خوان بل بل فیانسویچ در مراسم اختتامیه ی مسابقه داستان کوتاه چهارصد کلمه ای به اطرافیانش گفت آمریکا یک زندان بزرگ است. وی در ادامه گفت شب خوبی بود، خوش گذشت. بای بای.

و اما اخبار ورزشی امروز از سراسر جهان؛

یک دونده ی دوی ماراتن از ایالات متحده فاش کرد هرشب قبل از خواب یک لیوان هویج بستنی می خورده. وی که به شدت گریه می کرد اعتراف کرد این کار را به این علت می کرده که اصلا از معجون خوشش نمی آمده. این دونده در مسابقات سال 2007 به مقام صد و سی و چهارم دست یافته بود. لازم به ذکر است در همین مسابقه یک دونده ی موزامبیکی به مقام دویست و یازدهم رسید و دچار عقده ی حقارت شد.

تیم نهنگ سواری در آب های آلوده ی ایالات متحده از تیم چین شکست خورد. شب گذشته در ادامه رقابت های جام جهانی نهنگ سواری در آب های آلوده که در مغولستان جریان دارد تیم آمریکا با حساب هفت بر دو شکست سنگینی را پذیرا شد. سرمربی چین ضمن محکوم کردن سیاست های آمریکا اظهار داشت: وان وینگ ون شن هوان هین چون هین ون وون وین دووووو!

پایان